My Secret Romance ( 3 Disc TAMAT )

Title: 애타는 로맨스 / My Secret Romance
Chinese Title: 我秘密的羅曼史
Genre: Romance, Comedy
Episodes: 13
Broadcast network: OCN
Broadcast period: 2017-April-17 to 2017-May-30
Air time: Monday & Tuesday 21:00


Synopsis
This is a pre-produced drama. Filming began 2016-Nov-13 and finished on 2017-Jan-09.
Cha Jin Wook (Sung Hoon) is a son from a wealthy family. His family runs a large company. Cha Jin Wook only pursues short term love. He then meets Lee Yoo Mi (Song Ji Eun) and changes. Lee Yoo Mi has never had a boyfriend before. 

Cast
Main Cast
Sung Hoon as Cha Jin Wook
Song Ji Eun as Lee Yoo Mi
Kim Jae Young as Jung Hyun Tae
Jung Da Sol as Joo Hye Ri

People around Jin Wook
Lee Kan Hee as Kim Ae Ryung (Jin Wook’s mother)
Kim Jong Goo as Cha Dae Bok (Jin Wook’s father)
Park Shin Woon as Jang Woo Jin (Jin Wook’s secretary)

People around Yoo Mi
Nam Ki Ae as Jo Mi Hee (Yoo Mi’s mother)
Joo Seung Hyuk as Lee Dong Goo (Yoo Mi’s younger brother)
Kim Si Young as Wang Bok Ja
Im Do Yoon as Kang Jenny
Baek Seung Hun as Lee Shin Hwa
Lee Hae In as Jang Eun Bi